Subscribe to RSS feeds

Tuesday, May 22, 2012

Hidup Ku di Tempat Baru

3/5/2012 aku telah mendaftarkan diri aku di UiTM Shah Alam untuk melanjutkan plejaran aku dalam Sarjana Muda (kepujian) Teknologi Maklumat. Alhamdulillah akau dapat adapt diri aku dgn kehidupan di negeri org. Misi aku ke sini adalah untuk menjadi seorang yg lebih pendai berdikari, berjaya dan menjadi seorang yg berani mengambil risiko dalam hidup. =)

27/4/2012 adalah hari start cuti bagi pelajar degree di UiTM. Cuti kali ini aku telah menjadi seorang pelancong. hehehe.. Kawan2 aku rancang ingin pergi ke Melaka.. so untuk mengisi masa cuti aku tu, aku pun ikut kawan2 ku bercuti sama ke Melaka.. Aku merasakan itu lah kali pertama aku jadi seorang pelancong yang betul2 pelancong sebb x de ikut rombongan sekolah or ape2 je.. Just go to Melaka enjor my HOLIDAY.. =)




















0 comments: